همیشه اون چیزی نمیشه که ما فکرشو میکنیم

خرید بک لینک

یک جفت چشمان ورم کرده و قرمز یک حال پژمرده ،موهای پریشانم حکایت حالم نیست ؟

چرا خدا اینجوری میکنی بامن ؟فک کنم خوشت اومده چرا هرچی بهت میگم خسته ام دست از سرم برنمیداری نکنه دیشبم که انقد التماست کردم که از لطف و کرمت بهم بده بازم سرگرم بنده های از ما بهترت بودی ؟درسته من نهاااایت نهااایت تلاشمو نکردم واسه کنکور اما بیکار هم نشستم لااقل دلمو خوش میکردی لااقل یه ذره از کَرَمت رو میذاشتی !من دلمو به چیِ این دنیای عجیبت خوش کنم !مامانمو که ازم گرفتی گفتم حتما کنکور همون دریِ که قولشو دادی به روم باز میکنی نمیدونستم از اون موقع که ازم گرفتیش تا همین الان همش دلمو بهت خوش کرده بودم به حرفایی که تو قرآن زدی !خودت میدونی که الان دیگه تمام وجودم تیکه تیکه شده خودت میدونی که الان آغوش گرمشو میخوام میدونی که دیگه بریده ام !

بهت هزار بار نگفتم بذار حداقل یه گوشه کوچیک از غمای بابا رو کم کنم ..از صب تا الان حال منو اون جالب نیست ...نگفتم لااقل یه پیرا پزشکی منو یه جا جا بده ؟الان رتبه ام در حدیِ که به هیچ وجه به پیرا نمیرسه

شاید کنکور ته خط نباشه اما انصافا اول خط نیست ..چقد دیگه امید بدیم به خودمون با این حرفا چقدددد دیگه

تویی که رتبه ات خوب شده نیا این حرفو بزن !!

تو چمیدونی حالِ آدمی که حق پشت کنکور نشستن رو نداره و باید از اول مهر سر یه کلاس تو یه رشته مزخرف 4سال درس بخونه چیه ! ته خط دقیقا همینجاییه که من توش گیررر کردم

تو دلم آتیشه تمام بدنم درد میکنه چشمام دیگه اشکی نداره از صب تاالان هیچی نخوردم :(((((((

دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...

ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 22 دی 1397 ساعت: 2:37

صفحه بندی