
چشمام روشن،دلم تار
لبم خندون،دلم بغض
سرم گرم ،دلم سرد
خیابان ها میان این همه شادی و جشن ،نبودنت را فریاد میزنند ...
سلام آقا !
تولدت مبارک
پ.ن:کاش میان هیاهوی دیشب خیابان ها تو هم بودی امام زمان عزیزم...
برای آمدنت زود هم دیر است...
زندگی بدون تو زندگی با غمهاست ..
*ولادت مهدی موعود بر عاشقانش مبارک*
برگرفته شده از entezare-faraj.blog.ir
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 10:21