تولدت مبارک...

خرید بک لینک

چشمام روشن،دلم تار

لبم خندون،دلم بغض

سرم گرم ،دلم سرد

خیابان ها میان این همه شادی و جشن ،نبودنت را فریاد میزنند ...

سلام آقا !

تولدت مبارک

پ.ن:کاش میان هیاهوی دیشب خیابان ها تو هم بودی امام زمان عزیزم...

برای آمدنت زود هم دیر است...

زندگی بدون تو زندگی با غمهاست ..

*ولادت مهدی موعود بر عاشقانش مبارک*



برگرفته شده از entezare-faraj.blog.ir

دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...

ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 10:21

صفحه بندی