سلام !
بعد از حدود 7 ماه دوباره اومدم هرچند می بایست زودتر میومدم اما به خاطر یه سری مشکلات که منو بعد ازکنکور و حتی خیییلی بیشتر از کنکور آزار داد که از همون موقع تا حالا در افسردگی کامل به سرمیبرم جوری که الان حوصله هیییچ چیز و هیییچ کاری رو ندارم ، بگذریم
تلویزیون یه خانمی رو اورده بود دکترای نمیدونم چی داشت ..ایشون میگفتن که مشکلات رو اگه میمش رو برداریم میشه شکلات ://افق کجایی ؟آخه شکلات ؟!!مگه میشه مگه داریم !!! ایشون احتمالا مشکلی نداشتن که همچین تعبیری از مشکلات ارائه دادن .....هوووف
تو این مدت فهمیدم که درس خوندن راحت ترین کار دنیاست و امتحان الهی سخت ترین چیز دنیاست ..و هرکسی ارتباطش با خدا بیشتر مشکلاتش نیز بیشتر :/
آخر نوشتم اینکه تصمیم دارم موقعی که حوصله ام برگشت با یه اسم دیگه و کلا یه وبلاگ دیگه شروع کنم و هرکسی که درمورد هدر قالب وبلاگ سر رشته ای داره نیازمند یاری سبزش هستم :)
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77