از من مرا بگیر و خودت را به من بده!

خرید بک لینک

خدای من؟

دلم میخواهد، از نردبام خانه ات بالا بیایم ،

تا آسمانها..بنشینم روی کاناپه ،برایمان قهوه بیاورند،

من قلبم بترکد دستانم را روی صورتم بفشارم

گریه کنم ، گلایه کنم ، سرم را روی پاهایت جا بدهی :)

هق هق بزنم تو فقط لبخند بزنی :) دستت را روی موهایم بکشی :)

آرام در گوشم بگویی دیوانه ی من:)))

"ول کن جهان را قهوه مان یخ کرد"

+ یه تـیکه از شــعر

اســتاد عــلیـرضــا آذر

نا گفته ها بماند برای بعد..دروغ چرا ؟اصلا من دلم به اندازه ی تمام ثانیه های نبودنت برایت تنگ شده! اصلا چه میشد اگر تو از صفحه ی مانیتور بیرون می آمدی و فقط با من حرف میزدی؟!!انقدر به من لبخند نزن انقدر به چشمانم نگاه نکن عزیزِ دل...اینجا تنها کاری که بعد از رفتنت میشود کرد همین است که یک آهنگ بگذاری و کتاب ها برایت حرف بنویسی:)

+شاید دیگه ننویسم شاید..

دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...

ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 609 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53

صفحه بندی