و چه سنگین است غمِ بانو..واقعا راست گفتند که امان از دلِ زینب..
+چه شوری برپاست کربلا ..کربلا ای کاش من مسافرت بودم :(
بی ربط نوشت:این پیام تبلیغاتی ها هم حکایتی دارن واسه خودشون و دقیقا حکایتش اینجاست که با هزار امید میری ببینی کی پیام داده و میبینی که....بعله ://که اوج ضد حال خوردن همینجاست ..خدا پدر اختراع کننده فضای مجازی رو بیامرزه که اگه کسی داخلش نباشه سال تا ماه هیچکس سراغشو نمیگیره ...اس ام اس یادت بخیر :/
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید