سهمِ من دیدن حرمِ تو از قاب تلویزیون است ..شاید این هم سعادت میخواهد

خرید بک لینک

هوا،هوای پریدن است

سر به زمین می اندازم

بال وقتی بشکند از کوچ هم باید گذشت


اربعین که میشود

روضه

روضه ی سه ساله ایست که به کربلا نرسید و

خواهری که داغ چهل روز اسیری اش را

حالا برای برادرش

روایت میکند....

و چه سنگین است غمِ بانو..واقعا راست گفتند که امان از دلِ زینب..

+چه شوری برپاست کربلا ..کربلا ای کاش من مسافرت بودم :(

بی ربط نوشت:این پیام تبلیغاتی ها هم حکایتی دارن واسه خودشون و دقیقا حکایتش اینجاست که با هزار امید میری ببینی کی پیام داده و میبینی که....بعله ://که اوج ضد حال خوردن همینجاست ..خدا پدر اختراع کننده فضای مجازی رو بیامرزه که اگه کسی داخلش نباشه سال تا ماه هیچکس سراغشو نمیگیره ...اس ام اس یادت بخیر :/

دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...

ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53

صفحه بندی