
1.هم اکنون در یخ زدگی دست و پا به سر میبریم :/ هواشناسی خودشو کُشت از بس هشدار آب گرفتگی داد و ما همچنان پشت پنجره در انتظار باران به سرمیبریم ..و شواهد حاکی از اینه که چشممون داره خشک میشه !!اینجا حتی یه قطره بارونم نیومده تا حالا:( مث اینکه از این سیستم بارشی مث بقیه سیستم ها فقط سرماش به شهر ما میرسه :(
2.شاعر میگه که :گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق ساکن شود بدیدم و مشتاق تر شدم
امان از وقتایی که به خدا سفارش میکنی یه کاری نشه و شرایط جوری کنار هم قرار داده میشه که اونی که نمیخایی بشه://
3.دندونی که به عصب میرسه واقعا بی تربیت تشریف داره !
4.ماه ربیع الاول مبارک باشه و ان شاالله این ماه پر از خیر و برکت براتون باشه :)
5.فردا اول آذر ماه هست و روزها در پی هم میگذرند
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53