و بالاخره پایان نوجوانی و ورود به جوانی :)

خرید بک لینک

تولد واژه ای ست در پی معنا شدن


مفهومی ست در تب و تاب رسیدن

تولد گاه بهانه ای ست برای دلتنگ خود شدن

شانه ای ست برای جستجوی خویش

تولد گاهی بهانه ای ست برای یک جمع دوستانه

برای چند لحظه با هم خندیدن(هر چند به ظاهر)

برای خرید یک شاخه گل

برای جاری شدن یک قطره اشک

و کشیدن آهی از سر دلتنگی

تولد علامتی است پر معنا

در سر رسید زندگی ما

گاه بهانه ای ست برای نوشتن یک متن

یا سرودن یک شعر

تولد گاه بهانه ای ست

برای فریاد بودن

رهایی از پیله ی تنهایی

و اندکی به دنبال خود گشتن

تولد مفهومی ست

ناپیوسته در زندگی امروز ما

و عشق مفهومی ست پیوسته(اگر دریابیم)

با عشق زندگی کنیم تا پیوسته متولد شویم :)



سلام آقا سالروز امامتت مبارک :)

نبود تو فقط نبودن تو نیست نبودن خیلی چیزهاست ...

و این چهارمین سال تولدم بعد از توست فراموشم که نکردی؟؟


++ادامه مطلب اضافه شد
ادامه مطلب
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...

ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53

صفحه بندی