تو همه این روزا منو تو چقدر از هم دور شدیم غریبه جان :(
دلم میخواد دیگه نیام بیان ولی نمیدونم چرا دلم نمیاد برم :/هر چند این وبلاگ خواننده زیادی هم نداره !
از یه طرف دیگه اینترنت عزیز هر وقت دلش بخواد وصل میشه و این آدمو دلسرد میکنه :(
کسی میدونه چجوری میشه غیرفعال کرد وبلاگ رو ؟
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 15:53