
دلتنگی حس نبودنِ
کسی است
که یکباره دلت
تمنایِ بودنش را میکند...
نمیدونم از کدوم ستاره میبینی منو ؟
بی ربط نوشت :همیشه از قدیم گفتن آدمو برق بگیره ولی جو نگیره !! :)
بی ربط نوشت تر :و تنهایی را فقط می توان در شلوغی حس کرد
جمله طلایی این هفته :آدم همیشه باید توکلش به خدا باشه
بعدا نوشت:عهه امروز تولد دو سالگی وبلاگمه ها :)هیچ حواسم نبود !
یه تشکر هم بکنیم ازنورالهدیِ عزیز برای پیشنهاد وبلاگ سازی :)
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: چقدر,جایِ,شانه,هایت,کنارم,خالیست, نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 2:43