
اعتراف می کنم ؛
برای داشتن تو هیچ کاری نکردم...
اما تو برای برگرداندن من
هرکاری می کنی . . ! !
- - -
دلتنگم مانند "ماه"
که هرشب . . .
در فراق نیمه اش لاغر و لاغرتر میشود !
- - -
وقتی کسی نیست که . .
به او فکر کنی . . .
به آسمان نگاه کن . . .
زیرا در آسمان کسی هست . . .
که به تو فکر کند . . .
شهید آوینی
پ.ن:گاهی نه گریه آرومت میکنه ونه خنده و نه فریاد آرومت میکنه
ونه سکوت اونجاست که با چشمانی خیس رو به آسمون میکنی و میگی: خدا ، من فقط تو رو دارم..
خدایا کمکم کن من واقعا دیگه نمیتونم :_(
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 ساعت: 23:23