الا بذکر الله ........

خرید بک لینک

اعتراف می کنم ؛

برای داشتن تو هیچ کاری نکردم...

اما تو برای برگرداندن من

هرکاری می کنی . . ! !

- - -

دلتنگم مانند "ماه"

که هرشب . . .

در فراق نیمه اش لاغر و لاغرتر میشود !

- - -

وقتی کسی نیست که . .

به او فکر کنی . . .

به آسمان نگاه کن . . .

زیرا در آسمان کسی هست . . .

که به تو فکر کند . . .

شهید آوینی

پ.ن:گاهی نه گریه آرومت میکنه ونه خنده و نه فریاد آرومت میکنه

ونه سکوت اونجاست که با چشمانی خیس رو به آسمون میکنی و میگی: خدا ، من فقط تو رو دارم..

خدایا کمکم کن من واقعا دیگه نمیتونم :_(

دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...

ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 ساعت: 23:23

صفحه بندی