
باز هم دیدمش ! نه این که بغض کنم نه ! فقط از دور ، هزار سال پیر شدم. . . !
+مثل سال گذشته . . .دست زیر چانه. . .
زل به صفحه تلویزیون . . .بغض در گلو. . .
چشمان تار . . .قطرات اشک جاری . . .
و فقط یک سوال در ذهنم تداعی می شود . . .
چرا دعوت نشدم ؟ !
+تو که زائری و راهی کربلا ...
هیچی نگو ...
تو هیچی از حآلِ من نمیفهمی
چه میدانی چه زجری داره
یه بار هم آقآ نظرت نکرده باشه
چه میفهمی ؟ !
+این همه زآئر . . . حق ندارم حسودی کنم ؟
هر روز که به اربعین نزدیک می شویم . . .
قلبمان برای حرمتان . . .
تنگ ترمی شود
نکند تا آن روز بایستد . . .
++التماس دعا از اونایی که دارن میرن کربلا
دغدغه هایِ غیرِ تو مولا...
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت: 7:32