دیگر عادت کرده ام . . .
هَــــــر روز...
جــــــــــایِ انگشــــــــــــتانم را از روی شیشـه یِ مانیتور پاک میکنم. . .
آخــــــــر نوازش کردن عکــــــــــس حرمت . . .
عادَت مَن شده . . .
+ آن معـدن سخاوت و جود و کرم چه شد ؟ !
هر شب سوال میکنم آقـــــا ! حـــَرم چه شــد؟ !
آخر چه می شود که بگویی تــو هــم بـــرو . . .
باشد نمی روم ولی ، دیگـــر نه مـــن نه تـــو !
باشد قبــول اینــکه دلــم رنــد و بـی وفـــاست ؛
باشد قبــول می کنـــم آقــــا. . . خــــدا نخـــواست . . .
+ می دونی بن بست زندگی کجاست ؟ !
وقتی دلت تنگ حرم باشه . . .
ولی زیارت قسمتت نشه . . .
به این میگن: بن بست زندگی . . .
یک سوال شــرعی!
حکم نماز "دلی" که
پای پنجره فولاد نماز می خواند ؛
ولی تنش ؛ هزار کیلومتر دور ،
چیست ؟
شکسته است یا کامل ؟ !!
+ سلام میدهم از بام خانه به سمت حرم . . .
ببخش نوکرتان را ؛ بضاعتش این است . . .
+منم دلم زیارت میخواد:((
ما را در سایت دغدغه هایِ غیرِ تو مولا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32