
دلتنگی حس نبودنِ کسی است که یکباره دلت تمنایِ بودنش را میکند... نمیدونم از کدوم ستاره میبینی منو ؟ بی ربط نوشت :همیشه از قدیم گفتن آدمو برق بگیره ولی جو نگیره !! :) بی ربط نوشت تر :و تنهایی را فقط می توان در شلوغی حس کرد جمله طلایی این هفته :آدم همیشه باید توکلش به خدا باشه بعدا نوشت:عهه امروز تولد دو سالگی وبلاگمه ها :)هیچ حواسم نبود ! یه تشکر هم بکنیم ازنورالهدیِ عزیز برای پیشنهاد وب...
ادامه مطلب