
عشقِ من و تو چه ماجرایی دارد . . . این قصه چه شاهی ، چه گدایی دارد . . . من دور طواف کعبه هم می گویم . . . ایوان نجف عجب صفایی دارد . . . ! +رفتیم کنسرت رستاک و تخلیه انرژی کردیم حســـابی!امشب کوچه پشتی عروسی هست ..خلاصه اینکه عیدتون مبااارک :)شادی ، عیدیِ این روزهاتون باشه ان شاالله++سیّد ها عیدتون مخصوص مبارک و التماس دعا...
ادامه مطلب
سه شنبه شب سکوتم ناگهانی می شودxa0 دلم لبریز عطر مهربانی می شود همین که قطره اشکی چکید از دیده عشق هوای سینه من جمکرانی می شود xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0 xa0 xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0 مرغ دلم راهی قم می شود xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0 در حرم امن تو گم می شود xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0...
ادامه مطلب