
عشقِ من و تو چه ماجرایی دارد . . . این قصه چه شاهی ، چه گدایی دارد . . . من دور طواف کعبه هم می گویم . . . ایوان نجف عجب صفایی دارد . . . ! +رفتیم کنسرت رستاک و تخلیه انرژی کردیم حســـابی!امشب کوچه پشتی عروسی هست ..خلاصه اینکه عیدتون مبااارک :)شادی ، عیدیِ این روزهاتون باشه ان شاالله++سیّد ها عیدتون مخصوص مبارک و التماس دعا...
ادامه مطلب